maandag 18 februari 2013

Vilttentoonstelling in Göttingen

Ik ben er geweest!
Alleen de reis was al de moeite waard; Die voert je door een prachtig landschap.
De tentoonstelling was in een oude spinnerij, welke op zich al een bezichtiging waard was.
(Om toch even een beeld te vormen, hier een paar foto's met mijn oude mobieltje; bij gebrek aan beter.)


 
Er waren prachtige kunstwerken bij. Maar ook kunstwerken, waarbij ik niet snapte dat die er wel door zijn gekomen (en de mijn niet). Zo'n keuze is dus duidelijk zeer persoonlijk. Niet dat ik het erg vind dat mijn kunstwerk er niet bij zit (al was dat natuurlijk best leuk geweest...). Maar ik vond dit wel goed om te zien, want dat versterkt wel mijn gevoel dat mijn werk er best mag zijn. En deze wedstrijd heeft mij er wel toe gebracht om mijn kunstwerk te maken. Dus al met al een prima ervaring!

1 opmerking:

  1. goed van je om toch te gaan. EN toch fantastisch om tot m.i. de juiste conclusies te komen. Ik had niet anders verwacht.

    BeantwoordenVerwijderen